7 клас всесвітня історія

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

06.12.2024

Урок №14. Держави доколумбової Америки.

Мета: сформувати уявлення про особливості цивілізацій доколумбової Америки; сприяти розвитку дослідницьких навичок, критичного мислення, зорової пам’яті, цілісного сприйняття історичних явищ на основі здобутих з різних джерел знань; формувати інформаційну, комунікативну компетентності; виховувати інтерес до історії інших країн.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: називати народи, що заснували в Америці перші держави; показувати на карті шлях міграції первісних людей в Америку, місце існування держав майя, ацтеків, інків; розказувати про господарське та суспільне життя народів доколумбової Америки; описувати пам`ятки культури мая, ацтеків, інків.

Опрацюйте презентацію

Завдання 1.


Завдання 2.

Перегляньте відео "Цивілізація Майя"


"Цивілізація Ацтеків"

Цивілізація Інків

Домашнє завдання: Прочитайте § 13 с. 75-80. Виконайте завдання 4, с. 80 із рубрики «Мислю творчо». і всі інші запропоновані завдання.






22.11.2024

Урок №12. Китай та Японія в Середньовіччі

Мета: ознайомлення з історією середньовічного Китаю та Японії, дослідження ключових аспектів їхньої культури, політичних систем, суспільного розвитку та взаємовпливу в контексті історичних подій того часу.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: описати ключові риси політичної системи Середньовічної Японії та Китаю; розказати про основні події, що вплинули на розвиток обох країн; порівняти соціальну структуру обох країн; аналізувати роль релігії та філософії в суспільному житті в Японії та Китаї; оцінювати взаємний вплив двох культур на розвиток регіону; оцінити зовнішні впливи на розвиток Японії та Китаю у Середньовіччі; формулювати власні думки про значення спадщини Середньовічної Японії та Китаю для сучасної історії та культури регіону.

Обладнання: мультимедійний комплект.

Опрацюйте презентацію

Виконайте гімнастику для очей


Проведіть дослідження історії розвитку Китаю та Японії в Середні віки за планом (Виконане завдання сфотографуйте і відправте у вайбер):

1) влада та суспільство; 

2) господарство; 

3) релігійні вчення; 

4) культурні надбання; 

5) відносини з іншими народами.


Виконайте інтерактивне завдання 1

Виконайте інтерактивне завдання 2

Виконайте інтерактивне завдання 3

Домашнє завдання: Прочитайте § 11 с. 65-69. Виконайте завдання 5, с. 64 із рубрики «Мислю творчо».







08.11.2024

Урок №10. Араби та народження ісламського світу.

Мета: розповісти про історію створення Арабського халіфату та виникнення ісламу; удосконалювати навички роботи з історичною картою, контурною картою, документами; розвивати вміння аналізувати і оцінювати текст підручника, факти, висловлювати власне судження щодо причин виникнення ісламу; продовжити виховувати інтерес до вивчення середньовічної історії.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: показувати на карті територію Арабського халіфату, територію поширення ісламу; називати дати життя Мухаммеда, виникнення ісламу, утворення Арабського халіфату; пояснювати поняття: іслам, халіфат, Коран; порівнювати християнство та іслам; висловлювати судження щодо причин виникнення ісламу.

Обладнання: мультимедійний комплект.

Опрацюйте презентацію

Відпочиньте і виконайте гімнастику для очей


Виконайте інтерактивне завдання 1

Виконайте інтерактивне завдання 2

Зіграйте в кахут

Домашнє завдання: Прочитайте § 9 с. 52-56. Виконайте завдання 5, с. 56 із рубрики «Мислю творчо».






25.10.24

Урок №8. Узагальнення і тематичний контроль. Діагностувальна робота №1

Мета: повторити й узагальнити матеріал із відповідної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й узагальнювати історичні явища та події, визначати їхню суть, причини та значення, давати характеристику історичним діячам, працювати з джерелами інформації, висловлювати власну точку зору щодо тих чи інших історичних явищ і подій; сприяти появі в учнів зацікавленості до історичних подій; виховувати в учнях засобами уроку впевненість у своїх силах, виконавську дисципліну, акуратність, охайність, почуття гордості за якісно виконане завдання.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: продемонструвати свої знання з теми «Народження середньовічної Європи»; оцінити рівень власних начальних досягнень із даного розділу; звернути увагу на ті питання, що були недостатньо ними опрацьовані; узагальнити знання з курсу.

Обладнання: мультимедійний комплект.

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №1

«НАРОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЄВРОПИ»

Завдання з вибором однієї правильної відповіді, пояснення термінів.

1. В якому році відбулося падіння Західної Римської імперії?

а) 395 р. б) 476 р. в) 988 р.

2. «Варварська правда» - це

а) достовірна інформація про правителів варварів б) указ короля в) збірник законів

3. Карла Великого було проголошено імператором у

а) 800 р. б) 843 р. в) 732 р.

4. Дракари - це

а) бойові човни норманів б) земельні ділянки, які видавалися за службу в) знаряддя праці візантійців

5. Священна Римська імперія існувала протягом

а) 962 – 1806 рр. б) 395 – 1453 рр. в) 800 – 843 рр.

6. Засновником Франкського королівства був

а) Хлодвіг б) Карл Великий в) Мешко I

7. Дайте визначення поняттям:

а) Велике переселення народів_______________________________

__________________________________________________________________________________________________________________

б)король__________________________________________________________________________________________________________

Завдання на встановлення відповідності або правильної послідовності

8. Установіть відповідність між правителем та державою

1. Хлодвіг


А Польща


2. Оттон I


Б Франкська держава


3. Болеслав I

В Священна Римська імперія


4. Моймир I


Г Велика Моравія


9. Визначте, які з тверджень є правдивими

1. Імперія ромеїв (Візантійська імперія) була одним із центрів християнства

2. «Салічна правда» - збірник законів, створений правителем Оттоном I

3. В період правління Карла Великого розпочалося піднесення культури, яке історики називають «каролінгзьким відродженням»

4. Ромеїв називали «людьми з Півночі»

5. Короля Німеччини обирали усі вільні громадяни

6. У 962 р. Оттон I був коронований, як імператор

7. Першою державою слов’ян вважається держава Само

8. Панівною релігією в Європі в епоху Середньовіччя був іслам

Завдання відкритої форми

10. Оберіть одне із завдань на вибір:

а) Дайте розгорнуту відповідь на питання.

Якою була роль християнської церкви у житті середньовічного суспільства? Опишіть причини та наслідки «Великої схизми» (церковного розколу) 1054 р.

б) Уявіть, що вам потрібно провести рекламну кампанію для історичного діяча (на вибір: Юстиніан I, Карл Великий, Оттон I, Іштван I). Що б ви розповіли про цього діяча? Які риси характеру відмітили? Що видатного ним було зроблено?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




11.10.24

Урок №6 Священна Римська імперія та слов’янські держави.

Мета: ознайомити учнів з історією Священної Римської імперії, дати уявлення про військові походи німецьких імператорів, історію їх боротьби з папством; з’ясувати причини, які завадили створенню централізованої держави в Німеччині; висловлювати судження щодо тенденцій розвитку європейських держав; розвивати навички аналізу та застосування історичної інформації.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: називати час виникнення Священної Римської імперії, Угорського, Польського та Чеського королівств; розповідати про зв’язки Русі-України з Німецькою імперією, слов’янськими державами; пояснювати роль християнства у становленні держав у Німеччині, Угорщині, Польщі та Чехії, інших слов’янських народів; систематизувати інформацію про зв’язки Священної Римської імперії з Угорським королівством та слов’янами.

Обладнання: мультимедійний комплект.

Опрацюйте презентацію

Перегляньте відео урок



Домашнє завдання: Прочитайте § 6 с. 38-44. Виконайте завдання 5, с. 44 із рубрики «Мислю творчо», та будь-яке завдання з презентації на вибір




27.09.24

Урок №4. Варварські держави в Європі.

Мета: називати час існування Франкської держави Меровінгів та імперії Карла Великого, дату Верденського договору; характеризувати правителів: Хлодвіга, Карла Великого; показувати на карті напрями завойовницьких походів Карла Великого та території «варварських» королівств, розділу Франкської імперії.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: показувати на карті «варварські» королівства, імперію Карла Великого; характеризувати «варварські королівства», Франкську імперії; визначати наслідки розпаду імперії Карла Великого; називати хронологічні межі існування Франкського королівства; Франкської імперій, Верденського договору; тлумачити поняття «варварське королівство», «Каролінгське відродження», «король».

Обладнання: мультимедійний комплект.

Опрацюйте презентацію

Перегляньте відео "Салічна правда"



Інтерактивне завдання 1

Інтерактивне завдання 2

Інтерактивне завдання 3

Інтерактивне завдання 4

Домашнє завдання: Прочитайте § 4 с. 26-31. Складіть історичний портрет Карла Великого. Виконайте будь-яке завдання з презентації на власний вибір





13.09.2024 

Урок №2. Занепад античного світу.

Мета: повторити матеріал з попереднього курсу, узагальнити знання, пригадати основні етапи давньої історії людства, сприяти розумінню послідовності історичних процесів, взаємовпливу подій, непереривності розвитку історії; закріпити одержані знання; виховувати інтерес до вивчення історії.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: пояснити поняття «міграція», «етномовна спільнота», «Велике переселення народів»; назвати час, причини та наслідки Великого переселення народів; назвати приклади міграцій доби Великого переселення народів на українських землях; пояснити, як Велике переселення народів вплинуло на зміну історичних епох.

Обладнання: мультимедійний комплект

Перегляньте відео "Битва на Каталаунських полях"

Опрацюйте презентацію

Відпочиньте і виконайте гімнастику для очей


Інтерактивне завдання 

Домашнє завдання: Прочитайте § 2 с. 14-18. Виконайте завдання (на вибір) із рубрики «Мислю творчо» на с. 18. Та інтерактивне завдання на сайті лернінг.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу