7 клас всесвітня історія
06.12.2024
Урок №14. Держави доколумбової Америки.
Мета: сформувати уявлення про особливості цивілізацій доколумбової Америки; сприяти розвитку дослідницьких навичок, критичного мислення, зорової пам’яті, цілісного сприйняття історичних явищ на основі здобутих з різних джерел знань; формувати інформаційну, комунікативну компетентності; виховувати інтерес до історії інших країн.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: називати народи, що заснували в Америці перші держави; показувати на карті шлях міграції первісних людей в Америку, місце існування держав майя, ацтеків, інків; розказувати про господарське та суспільне життя народів доколумбової Америки; описувати пам`ятки культури мая, ацтеків, інків.
Завдання 1.
Домашнє завдання: Прочитайте § 13 с. 75-80. Виконайте завдання 4, с. 80 із рубрики «Мислю творчо». і всі інші запропоновані завдання.
22.11.2024
Урок №12. Китай та Японія в Середньовіччі
Мета: ознайомлення з історією середньовічного Китаю та Японії, дослідження ключових аспектів їхньої культури, політичних систем, суспільного розвитку та взаємовпливу в контексті історичних подій того часу.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: описати ключові риси політичної системи Середньовічної Японії та Китаю; розказати про основні події, що вплинули на розвиток обох країн; порівняти соціальну структуру обох країн; аналізувати роль релігії та філософії в суспільному житті в Японії та Китаї; оцінювати взаємний вплив двох культур на розвиток регіону; оцінити зовнішні впливи на розвиток Японії та Китаю у Середньовіччі; формулювати власні думки про значення спадщини Середньовічної Японії та Китаю для сучасної історії та культури регіону.
Обладнання: мультимедійний комплект.
Виконайте гімнастику для очей
Проведіть дослідження історії розвитку Китаю та Японії в Середні віки за планом (Виконане завдання сфотографуйте і відправте у вайбер):
1) влада та суспільство;
2) господарство;
3) релігійні вчення;
4) культурні надбання;
5) відносини з іншими народами.
Виконайте інтерактивне завдання 1
Виконайте інтерактивне завдання 2
Виконайте інтерактивне завдання 3
Домашнє завдання: Прочитайте § 11 с. 65-69. Виконайте завдання 5, с. 64 із рубрики «Мислю творчо».
08.11.2024
Урок №10. Араби та народження ісламського світу.
Мета: розповісти про історію створення Арабського халіфату та виникнення ісламу; удосконалювати навички роботи з історичною картою, контурною картою, документами; розвивати вміння аналізувати і оцінювати текст підручника, факти, висловлювати власне судження щодо причин виникнення ісламу; продовжити виховувати інтерес до вивчення середньовічної історії.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: показувати на карті територію Арабського халіфату, територію поширення ісламу; називати дати життя Мухаммеда, виникнення ісламу, утворення Арабського халіфату; пояснювати поняття: іслам, халіфат, Коран; порівнювати християнство та іслам; висловлювати судження щодо причин виникнення ісламу.
Обладнання: мультимедійний комплект.
Відпочиньте і виконайте гімнастику для очей
Виконайте інтерактивне завдання 1
Виконайте інтерактивне завдання 2
Домашнє завдання: Прочитайте § 9 с. 52-56. Виконайте завдання 5, с. 56 із рубрики «Мислю творчо».
25.10.24
Урок №8. Узагальнення і тематичний контроль. Діагностувальна робота №1
Мета: повторити й узагальнити матеріал із відповідної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й узагальнювати історичні явища та події, визначати їхню суть, причини та значення, давати характеристику історичним діячам, працювати з джерелами інформації, висловлювати власну точку зору щодо тих чи інших історичних явищ і подій; сприяти появі в учнів зацікавленості до історичних подій; виховувати в учнях засобами уроку впевненість у своїх силах, виконавську дисципліну, акуратність, охайність, почуття гордості за якісно виконане завдання.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: продемонструвати свої знання з теми «Народження середньовічної Європи»; оцінити рівень власних начальних досягнень із даного розділу; звернути увагу на ті питання, що були недостатньо ними опрацьовані; узагальнити знання з курсу.
Обладнання: мультимедійний комплект.
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №1
«НАРОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЄВРОПИ»
Завдання з вибором однієї правильної відповіді, пояснення термінів.
1. В якому році відбулося падіння Західної Римської імперії?
а) 395 р. б) 476 р. в) 988 р.
2. «Варварська правда» - це
а) достовірна інформація про правителів варварів б) указ короля в) збірник законів
3. Карла Великого було проголошено імператором у
а) 800 р. б) 843 р. в) 732 р.
4. Дракари - це
а) бойові човни норманів б) земельні ділянки, які видавалися за службу в) знаряддя праці візантійців
5. Священна Римська імперія існувала протягом
а) 962 – 1806 рр. б) 395 – 1453 рр. в) 800 – 843 рр.
6. Засновником Франкського королівства був
а) Хлодвіг б) Карл Великий в) Мешко I
7. Дайте визначення поняттям:
а) Велике переселення народів_______________________________
__________________________________________________________________________________________________________________
б)король__________________________________________________________________________________________________________
Завдання на встановлення відповідності або правильної послідовності
8. Установіть відповідність між правителем та державою
1. Хлодвіг
| А Польща
|
2. Оттон I
| Б Франкська держава
|
3. Болеслав I | В Священна Римська імперія
|
4. Моймир I
| Г Велика Моравія
|
9. Визначте, які з тверджень є правдивими
1. Імперія ромеїв (Візантійська імперія) була одним із центрів християнства
2. «Салічна правда» - збірник законів, створений правителем Оттоном I
3. В період правління Карла Великого розпочалося піднесення культури, яке історики називають «каролінгзьким відродженням»
4. Ромеїв називали «людьми з Півночі»
5. Короля Німеччини обирали усі вільні громадяни
6. У 962 р. Оттон I був коронований, як імператор
7. Першою державою слов’ян вважається держава Само
8. Панівною релігією в Європі в епоху Середньовіччя був іслам
Завдання відкритої форми
10. Оберіть одне із завдань на вибір:
а) Дайте розгорнуту відповідь на питання.
Якою була роль християнської церкви у житті середньовічного суспільства? Опишіть причини та наслідки «Великої схизми» (церковного розколу) 1054 р.
б) Уявіть, що вам потрібно провести рекламну кампанію для історичного діяча (на вибір: Юстиніан I, Карл Великий, Оттон I, Іштван I). Що б ви розповіли про цього діяча? Які риси характеру відмітили? Що видатного ним було зроблено?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.10.24
Урок №6 Священна Римська імперія та слов’янські держави.
Мета: ознайомити учнів з історією Священної Римської імперії, дати уявлення про військові походи німецьких імператорів, історію їх боротьби з папством; з’ясувати причини, які завадили створенню централізованої держави в Німеччині; висловлювати судження щодо тенденцій розвитку європейських держав; розвивати навички аналізу та застосування історичної інформації.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: називати час виникнення Священної Римської імперії, Угорського, Польського та Чеського королівств; розповідати про зв’язки Русі-України з Німецькою імперією, слов’янськими державами; пояснювати роль християнства у становленні держав у Німеччині, Угорщині, Польщі та Чехії, інших слов’янських народів; систематизувати інформацію про зв’язки Священної Римської імперії з Угорським королівством та слов’янами.
Обладнання: мультимедійний комплект.
Перегляньте відео урок
Домашнє завдання: Прочитайте § 6 с. 38-44. Виконайте завдання 5, с. 44 із рубрики «Мислю творчо», та будь-яке завдання з презентації на вибір
27.09.24
Урок №4. Варварські держави в Європі.
Мета: називати час існування Франкської держави Меровінгів та імперії Карла Великого, дату Верденського договору; характеризувати правителів: Хлодвіга, Карла Великого; показувати на карті напрями завойовницьких походів Карла Великого та території «варварських» королівств, розділу Франкської імперії.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: показувати на карті «варварські» королівства, імперію Карла Великого; характеризувати «варварські королівства», Франкську імперії; визначати наслідки розпаду імперії Карла Великого; називати хронологічні межі існування Франкського королівства; Франкської імперій, Верденського договору; тлумачити поняття «варварське королівство», «Каролінгське відродження», «король».
Обладнання: мультимедійний комплект.
Перегляньте відео "Салічна правда"
Домашнє завдання: Прочитайте § 4 с. 26-31. Складіть історичний портрет Карла Великого. Виконайте будь-яке завдання з презентації на власний вибір
13.09.2024
Урок №2. Занепад античного світу.
Мета: повторити матеріал з попереднього курсу, узагальнити знання, пригадати основні етапи давньої історії людства, сприяти розумінню послідовності історичних процесів, взаємовпливу подій, непереривності розвитку історії; закріпити одержані знання; виховувати інтерес до вивчення історії.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: пояснити поняття «міграція», «етномовна спільнота», «Велике переселення народів»; назвати час, причини та наслідки Великого переселення народів; назвати приклади міграцій доби Великого переселення народів на українських землях; пояснити, як Велике переселення народів вплинуло на зміну історичних епох.
Обладнання: мультимедійний комплект
Перегляньте відео "Битва на Каталаунських полях"
Відпочиньте і виконайте гімнастику для очей
Домашнє завдання: Прочитайте § 2 с. 14-18. Виконайте завдання (на вибір) із рубрики «Мислю творчо» на с. 18. Та інтерактивне завдання на сайті лернінг.
Коментарі
Дописати коментар