Історія України 11 клас

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

09.12.2024

Тема: Особливості розвитку культури. Українське поетичне кіно. Український спорт. Особливості державної пропаганди в Україні: «радянський народ».

Мета: Дослідити особливості розвитку культури в Україні, зокрема, явище українського поетичного кіно, розвиток українського спорту та особливості державної пропаганди в контексті формування ідеологеми «радянський народ». Аналізувати основні тенденції та процеси в розвитку української культури у вибраний період, зокрема, вплив ідеологічних обмежень на творчість митців. Виявити особливості стилю та тематики українського поетичного кіно, його місце в контексті світового кінематографу та вплив на подальший розвиток українського кіно.

Опрацювати презентацію

Перегляньте відео урок



Виконайте інтерактивне завдання 1

Виконайте інтерактивне завдання 2

Домашнє завдання: прочитати 14 параграф підручника, виконати інтерактивні завдання (сфотографувати і надіслати у щоденник). 



25.11.2024

Тема: Зміни в системі влади. Неосталінізм. Конституція УРСР 1978 р. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.

Мета: Проаналізувати зміни в системі влади в Україні в контексті неосталінізму, що характеризував політичний курс радянського керівництва у 1970-х роках, дослідити зміст і значення Конституції УРСР 1978 року для політичного та соціального устрою республіки, а також оцінити вплив міжнародних процесів, зокрема розрядки міжнародної напруженості та зростання правозахисних рухів, на внутрішньополітичну ситуацію в Україні.


Опрацюйте презентацію

Перегляньте відео урок



Завдання 1. Висловіть свої думки щодо анекдота (Сфотографуйте і відправте у щоденник):

«Шеф іноземної розвідки викликає підлеглого.

- Слухай Джоне, - каже – скільки наших людей засилаємо в СРСР,

але ніхто не може зрозуміти, що там діється і як у цій країні

люди живуть. Поїдь, нарешті, ти й розберися.

Минув час. Агент повернувся.

- Ну, доповідай, каже йому шеф.

- Ситуація така, - виструнчився Джонс.- Безробіття в них немає,

але ніхто не працює. Ніхто не працює, але план виконується.

План виконується. Але в магазинах нічого немає. В магазинах

нічого немає. Але вдома все є. Вдома все є, але всі невдоволені.

Всі невдоволені, але всі голосують «ЗА».


  Завдання 2. Письмово наведіть приклади кожної з політико-ідеологічних криз (Сфотографуйте і відправте у щоденник)


Завдання 3. Напишіть, що відображає кожна з зображених карикатур (Сфотографуйте і відправте у щоденник)



Домашне завдання 

  1. Прочитайте параграф підручника

  2. Складіть політичний портрет П. Шелеста або В. Щербицького.

  3. Дайте письмово відповідь на питання. Чи існували в українському керівництві дві лінії: націонал-комуністична і проімперська?






11.11.2024 

 Практичне заняття 

Розгортання дисиденського руху: передумови, течії, діяльність

Мета: повторити, що таке дисиденський рух, чому він виник, хто входив до дисидендів та в чому їхня діяльність, яке значення мав дисиденський рух для України.

Перейти за посиланням і виконати всі завдання з практичної роботи

Практична робота

Виконайте гімнастику для очей


Перегляньте відео до уроку



Домашне завдання:

Повторити другий розділ "Україна в умовах десталінізації" та підготуватися до контрольної роботи. 




28.10.2024

Тема: Опозиційний рух "Шістдесятництво" Київський клуб творчої молоді «Сучасник».  Зародження дисидентського руху

Мета: розкрити процес формування опозиційного руху в Україні в 50-ті – 60-ті роки та причини його активізації на­прикінці 60-х-70-х рр. XX ст.; з'ясувати основні течії дисидентства та дати їм характеристику; ознайомити учнів із провідними учасниками дисидентського руху; роз­вивати вміння систематизувати матеріал, виділяти головне, працювати з додатковою літературою, пам’ятками, аналізувати та уза­гальнювати історичні явища і фак­ти, продовжити формування критичного мислення учнів та умін­ня логічно висловлювати свої дум­ки; вести пошукову роботу; виховувати в учнів почуття патріотизму, інтерес і повагу до історич­ного минулого своєї країни, до бор­ців за незалежність України.

Очікувані результати: учні зможуть: пояснювати змість понять «дисидентський рух», «самвидав»; розкривати ідеологію опозиційного руху, причини його виникнення; аналізувати документ; робити аргументовані висновки; висловлювати власну думку щодо виникнення та діяльності дисидентської організації; складати політичні портрети діячів дисидентського руху.


Тип  уроку: урок  формування компетентностей

Опрацюйте презентацію

Перегляньте відео урок


Виконайте інтерактивну вправу

Пройдіть онлайн тестування

Фронтальна бесіда (Дайте письмові відповіді на запитання)

- Назвіть характерні риси суспільно-політичного життя в період хрущовської «відлиги»!

- Які наслідки мала лібералізація суспільно-політичного життя ?

- Які парадокси «відлиги» ви можете назвати ? Які наслідки вони мали в суспільно-політичному житті ?

Домашнє завдання: прочитайте 8 параграф підручника, виконайте всі запропоновані завдання




14.10.24

Тема: Україна на початку 1950-х років

Мета уроку:

Ознайомити учнів з особливостями життя в Україні на початку 1950-х років, зокрема з наслідками Другої світової війни та сталінського режиму. Сформувати уявлення про політичну, економічну та соціальну ситуацію в країні в цей період. Розвивати в учнів критичне мислення, вміння аналізувати історичні джерела та робити висновки.

Очікувані результати:

Знати:

    • Основні події в Україні на початку 1950-х років.

    • Наслідки Другої світової війни для України.

    • Особливості сталінського режиму та його вплив на життя людей.

    • Політичну ситуацію в країні, роль комуністичної партії.

    • Економічний стан України, наслідки індустріалізації та колективізації.

    • Соціальні проблеми, репресії, стан культури.

  • Розуміти:

    • Причини та наслідки відбуваються подій.

    • Зв’язок між внутрішньою політикою СРСР та життям в Україні.

    • Складність і багатогранність історичних процесів.

  • Вміти:

    • Аналізувати історичні факти та документи.

    • Порівнювати різні точки зору на історичні події.

    • Висловлювати свою думку та аргументувати її.

    • Робити висновки на основі отриманої інформації

Опрацюйте презентацію

ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

Дайье письмово у зошиті відповіді на запитання

1) Який стратегічний курс розвитку СРСР і, відповідно, УРСР було визначено на початку 1950-х рр.?

2) Які основні складові побудови «комуністичного суспільства»?

3) Хто здобув перемогу в боротьбі за владу після смерті Й. Сталіна і чому?

Домашнє завдання: Прочитати 5 параграф підручника. Дати відповіді на запитання



30.09.24

Тема: Особливості розвитку культури. Повсякденне життя населення України в повоєнні часи: стратегії виживання. Зміни у суспільній свідомості

Мета: Дослідити особливості розвитку культури та повсякденного життя населення України у повоєнні часи (1940-1950-ті роки), зосередившись на стратегіях виживання, соціальних змінах і змінах у суспільній свідомості. Вивчити, як події Другої світової війни та її наслідки вплинули на культурне життя, побут, соціальні та політичні настрої українського населення.

Очікувані результати:

  1. Аналіз культурних змін: Розкрити особливості розвитку української культури після Другої світової війни, включаючи вплив ідеології, цензури та політики радянського режиму на мистецтво, літературу та освіту.

  2. Вивчення повсякденного життя: Дослідити, як українське населення адаптувалося до нових умов життя в повоєнний період, зокрема у сфері житлових умов, праці, харчування та соціальних відносин.

  3. Опис стратегій виживання: Проаналізувати стратегії виживання, які використовувало населення в умовах економічних труднощів, післявоєнної розрухи та політичних репресій.

  4. Зміни у суспільній свідомості: Дослідити зміни у свідомості українського суспільства, викликані війною, радянськими реформами та ідеологічним тиском, зокрема формування нових морально-етичних норм та відношення до влади.

  5. Вплив колективізації та індустріалізації: Оцінити, як державна політика колективізації, індустріалізації та урбанізації вплинула на соціальні структури, ментальність та національну ідентичність українців.



Перегляньте відео урок 


Домашнє завдання: Прочитати 4 параграф підручника. Виконати завдання на платформі Мій +




16.09.24 Історія України

Тема: Радянізація західноукраїнських земель

Мета: визначити характерні риси та особливості соціально-економічних та політичних процесів у Західній Україні в 40–50-х рр. XX ст.; вчити на основі різних джерел інформації розповідати про життя населення західних областей, опір радянській владі та аргументовано, на основі історичних фактів доводити власну думку; визначати хронологічну послідовність головних подій; характеризувати протистояння радянської влади та національно-визвольного руху в західних областях України; зіставляти різні точки зору щодо цього питання та давати їм власну оцінку.

Перегляньте презентацію

Перегляньте відеоурок


Виконайте р
оботу з підручником стор.27 (Письмово у зошиті)

  • Діяльність ОУН УПА у післявоєнний період

  • І етап (1945–1946 рр.)

  • ІІ етап (1947–1950 рр.)


Як ви вважаєте, чому на початку 1947 р. ОУН УПА переходить до нових форм і методів боротьби?

Інтерактивне заняття 1

Домашнє завдання: Прочитати §3 підручника. Виконати всі запропоновані завдання в зошиті та відповіді надіслати у щоденник




29.04.24 11Б (02.05.24 11А) Історія України

Тема: Російська пропаганда як інструмент підбурювання війни і геноциду.

Мета: Дослідити роль російської пропаганди як інструменту підбурювання війни та геноциду в контексті вторгнення Росії в Україну 2022 року.

Очікувані результати:

  • Визначити ключові наративи та меседжі російської пропаганди, пов'язані з війною в Україні.

  • Проаналізувати методи та канали поширення російської пропаганди.

  • Оцінити вплив російської пропаганди на російське суспільство та світову громадськість.

  • Дослідити зв'язок між російською пропагандою та воєнними злочинами та злочинами проти людяності, скоєними в Україні.

  • Виробити рекомендації щодо протидії російській пропаганді.


Опрацюйте презентацію


Перегляньте відео урок


Дайте письмово відповіді на запитання 1,2

1.

2.



15.04.24 11Б (18.04.24 11А) Історія України

Тема уроку: Українське громадянське суспільство в обороні держави. Міжнародна підтримка України в умовах війни.

Мета: Охарактеризувати роль та значення українського громадянського суспільства у захисті держави під час війни. Проаналізувати основні напрямки діяльності громадянських організацій в умовах війни. Оцінити вплив міжнародної підтримки на обороноздатність України. Навести приклади конкретної допомоги, яку надала Україні світова спільнота. Висловити власне ставлення до ролі громадянського суспільства та міжнародної спільноти у захисті України. Аргументувати свою позицію щодо важливості єднання та згуртованості в умовах війни.

Очікувані результати:

  • Учні знають:
    • Основні форми та методи роботи громадянських організацій в умовах війни.
    • Приклади конкретних дій та ініціатив громадянського суспільства, спрямованих на оборону України.
    • Основні напрямки міжнародної підтримки України.
    • Конкретні приклади допомоги, яку надала Україні світова спільнота.
  • Учні вміють:
    • Аналізувати інформацію про діяльність громадянського суспільства та міжнародної спільноти в умовах війни.
    • Оцінювати вплив громадянського суспільства та міжнародної підтримки на обороноздатність України.
    • Висловлювати власні думки та судження щодо ролі громадянського суспільства та міжнародної спільноти у захисті України.
    • Аргументувати свою позицію щодо важливості єднання та згуртованості в умовах війни.
  • Учні набувають:
    • Навички критичного мислення та аналізу інформації.
    • Навички роботи з джерелами інформації.
    • Навички аргументації та висловлення власної думки.
    • Громадянську відповідальність та активну позицію.

Перегляньте презентацію

Виконайте одне з запропонованих завдань на вибір

Варіант 1:

  • Проаналізуйте один із проявів активності громадянського суспільства України під час війни (наприклад, діяльність волонтерських організацій, інформаційну діяльність ЗМІ, акції протесту тощо).

Варіант 2:

  • Уявіть, що ви - журналіст. Візьміть інтерв'ю у волонтера, який допомагає українській армії або переселенцям. Розкажіть про його діяльність та про те, як він допомагає людям.

Варіант 3:

  • Напишіть есе на тему "Як я можу допомогти Україні перемогти у війні?".




25.03.24 11Б (28.03.24 11А) історія України

Тема уроку: Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу.


Мета уроку:

-визначити місце України на геополічній карті світу;

-сформулювати уявлення про етапи еволюції зовнішньополітичних пріоритетів України;

-розвивати вміння пояснювати своє ставлення до доктрини «русского міра»

-охарактеризувати політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень РФ до реімперіалізації на теренах колишнього СРСР

-схарактеризувати доктрину «русского міра»

-розвивати вміння працювати з історичними документами, сприяти формуванню навичок самостійної роботи та критичного мислення учнів;

-виховувати повагу до демократичних цінностей


Очікувані результати:

Знати:

-зміст понять «багатовекторність зовнішньої політики», «євроінтеграція»,;

-історичне значення проголошення курсу на євроатлантичну інтеграцію;

Розуміти:

-важливість для України політичної асоціації та економічної інтеграції  з Європейським Союзом;

-особливості геополітичного вибір України;

-організацію суспільств і держав як основу для їх характеристики засобами історії;

Уміти:

-встановлювати хронологічну послідовність євроінтеграційних процесів;

-використовувати історичну карту для реконструкції подій;

-Визначати основні тенденції зовнішньополітичних орієнтирів України;

-застосовувати та пояснювати на прикладах терміни й поняття «євроінтеграція», «багатовекторність», «економічний простір»;

-характеризувати зовнішньополічний курс України у 2014-2019 роках;

-виявляти суперечливі процеси пошуків Україною зовнішньополітичних орієнтирів.


Завдання уроку:

-визначити хронологічну послідовність подій, пов’язаних з участю України у світових процесах глобалізації та інтеграції;

-показати на карті території України, стосовно яких періодично виникає напруженість у відносинах із сусідніми державами;

-визначити й характеризувати основні напрями зовнішньої політики України в умовах загальноєвропейських та світових процесів інтеграції;

-схарактеризувати зміни у житті українського суспільства та діяльності держави в умовах глобалізації та інтеграційних процесів;

-порівняти різні точки зору щодо визначальних векторів інтеграції України у світове співтовариство і давати їм власну оцінку; описувати здобутки України щодо інтеграції в європейський, світовий, гуманітарний та освітній простір.

Визначити політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень РФ до реімперіалізації на теренах колишнього СРСР

Перегляньте презентацію

Перегляньте відео урок



Закріплення нових знань:

Бесіда за запитаннями (письмово у зошиті).

1.Поясніть, чому, незважаючи на проросійський курс, відносини з Російською Федерацією залишалися напруженими

2.У чому суть доктрини «русского міра»

3.Назвіть складові економічного тиску РФ на Україну


Домашнє завдання:

1. Опрацювати додаткові джерела з теми

2. Дайте письмові відповіді на запитання

a)Які  позитивні  й  негативні наслідки для України має розташування в центрі Європи?

b)Які чинники впливають на геополітичні інтереси держави?

c)Чому після здобуття незалежності стратегічно важливою постала проблема визначення національних інтересів і позиціювання держави на геополітичній карті світу?

d)Які геополітичні центри сили мають найбільший вплив на Україну?

e)Чи зміниться, на вашу думку, у майбутньому положення центрів сили сучасного світу?



26.02.24 11Б (29.02.24 11А) історія України (асинхронно)

Тема: Демографічна та етносоціальна структура населення України.

Мета: вивчити етносоціальні та етнодемографічні зміни, що були характерними в період незалежності;розвивати вміння пояснювати, аналізувати,узагальнювати історичні факти, явища спираючись на здобуті знання; продовжити розвивати вміння роботи з документами, вчитись критично їх осмислювати; виховувати почуття поваги до протилежних думок; виховувати зацікавленість і повагу до складних періодів історії України.

Дайте письмові відповіді на питання



Перегляньте презентацію

Перегляньте відео урок


Домашнє завдання: прочитайте 25 параграф підручника. 

Дайте відповіді на запитання письмово у зошиті.




12.02.24 11Б (15.02.24 11А) історія України (асинхронно)

Тема: Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 р.

Мета: Розкрити особливості державотворчих процесів в 1991—1994 рр. З’ясувати їх здобутки і прорахунки. Охарактеризувати перебіг політичної боротьби. Розвивати в учнів­ уміння аналізувати, зіставляти, робити виснов­ки. Виховувати учнів у дусі поваги до історії свого народу.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: пояснювати, які ж обставини впливали на розгортання державотворчих процесів в Україні; визначати й порівнювати здобутки і прорахунки державотворчих процесів; оцінювати можливі наслідки проголошення дострокових виборів; добирати та аналізувати матеріали виборчих перегонів, а також приклади з реального життя.

Вивчити основні події:

16 липня 1990 р. — прийняття Декларації про державний суверенітет УРСР;

24 серпня 1991 р. — прийняття Акта проголошення незалежності України;

1 грудня 1991 р. — підтвердження Акта проголошення незалежності України на Всеукраїнському референдумі; вибори Президента України;

6 грудня 1991 р. — прийняття Закону про Збройні Сили України;

19 жовтня 1993 р. — прийняття військової доктрини України;

27 березня 1994 р. — позачергові вибори до Верховної Ради України;

Червень — липень 1994 р. — позачергові вибори Президента України.

28 червня 1996 р. — прийняття Конституції України.

Червень-липень 1994 р. президентські вибори, перемогу на яких здобув Леонід Кучма. 

Перегляньте презентацію

Перегляньте відео урок з теми


Домашнє завдання: прочитати 20-22 параграф підручника. Підготувати повідомлення за темами «Л. Кравчук — Президент України», або «Проблеми розбудови української держави», або «Конституційні традиції українського народу».



01.02.2024 11А історія України (асинхронно)

Тема: Відновлення Кримської Автономної Радянської Соціалістичної Республіки

Мета: ознайомити учнів з  історією кримськотатарського народу в кінці ХХ ст.; продовжити формування у учнів уміння аналізувати та зіставляти історичні явища і факти; виховувати повагу та толерантність до національних меншин, які проживають в Україні.

Перегляньте презентацію

Бесіда за запитаннями (Дайте відповіді на запитання)

1. Що таке національні меншини?

2. Які національні меншини мешкають в Україні?

3. Згадай внесок в розвиток КНР Челебіджихана?

4.Згадайте про внесок кримських татар у боротьбу проти фашистської Німеччини?

5. Розкажіть, хто такий Аметхан Султан та чим він відзначився?

6. Коли було проведено депортацію кримських татар?

7. Чому 18 травня кримські татари вважають днем національного трауру?

Домашне завдання: Підготуйте повідомлення на тему "Видатні кримські татари кінця ХХ століття"


29.01.2024 11Б історія України (асинхронно)

Тема: Україна під час спроби державного перевороту в СРСР

Мета: схарактеризувати процес здійснення спроби державного перевороту; дати оцінку подіям 19-21 серпня 1991 р.; розвивати в учнів історичне і логічне мислення; виховувати школярів у дусі гармонійного поєднання національних і загальнолюдських цінностей.


Перегляньте презентацію


Перегляньте відео "Серпневий путч"



Відпочиньте і виконайте гімнастику для очей

Закріплення нових знань.

Бесіда за запитаннями (дайте письмово відповіді на запитання)

1) Коли відбулась спроба державного перевороту в СРСР ?

2) Хто її очолював? Яку мету ставили заколотники?

3) Якою була реакція на заколот в Україні?


Домашне завдання: прочитайте 19 параграф підручника. Виконайте 3 завдання на стор. 154


15.01.2024 11Б історія України (асинхронно)

Тема: Проблеми ядерної безпеки УРСР. Чорнобильська катастрофа: передумови, позиція влади, заходи для подолання, наслідки

Мета:розкрити сутність та трагічні наслідки Чорнобильської катастрофи для народу та партійної елітиформувати уміння учнів аналізувати, узагальнювати, проводити самостійну роботу з джерелами знань, висловлювати власну думку та аргументувати їївиховувати історичне та критичне мислення, почуття патріотизму, культуру праці і державної мови.

Перегляньте презентацію

Перегляньте відео урок Чорнобильська катастрофа




Відпочиньте і виконайте гімнастику для очей 


Пройдіть квест на сайті лернінг та надійшліть результати у щоденник або вайбер

Домашне завдання: прочитати 15 параграф підручника, відповідати на питання, виконати завдання на сайті лернінг


20.12.23 11Б клас (21.12.23 11А клас)

Тема: Опозиційний рух

Мета: розкрити причини активізації опозиційного руху у другій половині 60-х на початку 70-х років 20 ст, охарактеризувати методи боротьби дисидентів, прослідкувати еволюцію дисидентського руху в Україні з ІІ-ї пол. 60-х до поч. 80-х років, ознайомити учнів з основними постатями українського дисидентського руху, показати їх вклад в наростання національно-визвольного руху на Україні; виховувати в учнів почуття національної гідності, здорового патріотизму, гордості за тих, хто виступив на захист української історії, мови, культури а разом з тим і права українського народу на власну державу, хто ціною власного життя протистояв тоталітарній комуністичній системі; удосконалювати навички роботи з документами, вміння аналізувати, співставляти факти та робити висновки.

Перегляньте презентацію

Презентація

Виконайте гімнастику для очей


Перегляньте відео урок

Домашне завдання: прочитати 13 параграф підручника. Написати повідомлення про одного з діячів дисиденства представленних в презентації.



 

08.11.23

Дисидентський рух: течії, форми

та методи боротьби

Мета: 

освітняузагальнити і розширити знання учнів про причини виникнення та особливості опозиційного руху в Україні у 1960-1980-ті роки; познайомити учнів із методами боротьби дисидентів проти тоталітарного режиму на Україні, із формами переслідувань радянською владою інакодумців; розкрити значення правозахисного руху у процесі становлення незалежної Української держави; розкрити роль видатних діячів дисидентського руху;

розвиваюча формувати в учнів уміння аналізувати історичні події, критично оцінювати історичні факти та діяльність історичних постатей; навчити робити висновки на основі альтернативних поглядів на проблему, на основі історичних фактів аргументовано обстоювати власні погляди; закріплювати навички роботи з історичним документом, визначати закономірності історичного процесу;

виховна прищеплювати почуття національної гордості та самосвідомості, повагу до національної історії, до борців за незалежність України, любов до Батьківщини і бажання примножувати досягнення попередніх поколінь.

Тема дисиденства для вас не нова, ми з вами вже згадували дисидетнів на минулих уроках. Перегляньте слайди презентації та пригадайте вивчене раніше








Перегляньте запропоноване відео




У письменника М.Олійника в романі «Хрест» є такі слова: «Мов метелики на світло, летіли самозречені юнаки і дівчата за теплим вітром під стужним віянням зими, що так і не спромоглася на омріяну весну».

Запитання: Кому, на вашу думку, присвятив ці рядки український письменник?

Прочитайте джерело, та визначте зовнішні фактори активізації дисиденського руху

З листа редактора видавництва «Молодь України» М.Малаша до брата –

токаря Дніпропетровського заводу металургійного устаткування.

Березень, 1968р.

…Цікаві справи в Чехословаччині. Наші газети в основному мовчать,але там є чималого нового. Чехословацькі газети в Києві теж не продаються, хоч раніше були завжди. Правда, газета «Нове життя», що виходить у Чехословаччині українською мовою, прийшла Кореневичу, який її передплачує. Спочатку-без укладки, а тепер уже повністю. Будемо вірити, що й у нас скоро буде якась буча. Коли б швидше, а то далі так жити не можна. Імперія розпадається, і буде добре, якщо й Україна скаже своє слово проти неї…

Завдання: ознайомтесь зі схемою, визначте основні течії дисидентського руху та назвіть найвідоміших їх представників.


Завдання: на основі діаграм та історичного джерела визначити склад та географію дисидентського руху




ТЕРЕНИ  ВИЯВУ УКРАЇНСЬКОГО РУХУ ОПОРУ

( Із статті М.Прокопа «Анатомія українського руху опору»

(«Сучасність», 1974 р.)

А тепер пригляньмось політичній географії українського руху опору, себто територіяльному розміщенню його діячів. Як можна сподіватися, головні його сили сконцентро вані у столиці, значить у Києві й у Київській області, отже на 530 осіб , — 258, значить більше як половина.116 осіб , або 22% припадає на Львів і Львівську область. Таким чином у тих двох областях, в яких живе приблизно п’ять відсотків українсько- го населення УРСР, було, чи, в якійсь мірі є 73% людей самооборонного руху. Далі за чергою ідуть такі області: Івано-Франківська — 41 особа, або 8%, Дніпропетровська — 24, Тернопільська — 22, отже обидві по 4%, а тод і Донецька — 10 осіб, або не цілих 2%. Волинська і Рівенська по вісім осіб, Одеська, Харківська і Житомирська по шість осіб, Запорізька п’ять, Чернівецька, Полтавська, Сумська і Кіровоградська по три особи, Кримська — дві, а Херсонська, Миколаївська, Чернігівська, Ворошиловградська і Закарпатська по одному чоловікові.


Домашне завдання: повторити параграфи 5-9 підручника, підготуватися до написання контрольної роботи за темою "Україна в умовах десталінізації"






Популярні дописи з цього блогу